»Je eden tistih umetnikov, ki so gibljive slike prepoznali kot svoje temeljno izrazno sredstvo že zelo zgodaj in so v njem aktivni še danes, pa naj gre za filme ali enokanalna videodela, ki jih pogosto vključuje tudi v kompleksne večmedijske projekte.«
»Ne gradimo iz nič, oprli se bomo na ramena naših številnih izjemnih režiserk in režiserjev, videastk in videastov, umetnic in umetnikov, ki ustvarjajo v gibljivih slikah in so zapisani eksperimentu.«
»Ker nisem neki hud plesalec ali izrazno gibljiv igralec, je bila novica, da bo pravljica za otroke brez besed, najprej zame majhen šok.«
»V sliki je prepoznal požrešnega otroka, ki vse poje, tudi svoja starša.«
»Ta jezik obožujem, je krasno izrazno sredstvo in v tem jeziku se fenomenalno počutim.«
»Umetnik je ustvarjal v težkih časih, v medvojnem obdobju ter letih po drugi svetovni vojni. Družbena klima v marsičem ni bila pozitivno nastrojena, a njegova dela nas pogosto presenetijo z veseljem, ki ga začutimo ali prepoznamo na slikah.«
»Gore so v njenih filmih pridobile mitske razsežnosti, iz njenih gibljivih slik pa je vselej izžarevalo hrepenenje po višavah.«
»Tokrat umetnik pozornost usmerja k izhodiščnemu bistvu svojega slikarstva – sliki kot taki in obenem pomenu študije, ki ga do te slike privede.«
»Slike Mateja Čepina lahko gledamo na podoben način kot filmske sekvence. Poljubno jih lahko sestavimo v zgodbo, ko prepoznamo notranjo logiko, ki jih povezuje.«
»Po zaključku primera ... Fundacija pričakuje, da bo lastništvo slike, ki so ga sodišča nižjih stopenj že prepoznala, še enkrat potrjeno.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju